RSS

En stor tak til Kristoffersvej

12 jan

Nu har jeg boet i min nye lejlighed i 2 måneder, siden mine tidligere naboer fik chikaneret mig til, at flytte.

Jeg vil gerne takke vejmafiaen og deres håndlangere på Kristoffersvej.
Selvom det er gået ud over mit helbred, pengepung og retfærdighedsfølelse, så er jeg glad for at jeg flyttede hertil.
Jeg havde nok stadig boet i forbryderkvarteret, hvis de havde ladet mig være i fred.

Det er et dejligt sted jeg bor nu.
Da der var en konstant larm på Kristoffersvej, får jeg næsten ondt i ørene af den stilhed der er her.
Og så er der varme i gulvet på badeværelset; det har jeg aldrig haft før.

Naboerne ser jeg ikke meget til, og jeg holder mig også væk fra dem.
Der kommer aldrig noget godt ud af, at komme venskabeligt sammen med sine naboer.
Jeg tror de fleste holder sig for sig selv her, hvilket passer mig fint.

Jeg er også glad for, at jeg er kommet væk fra Ringsted kommune. Det er en lorte kommune.
De ville bl.a. ikke hjælpe min mor, da hun blev lam i den ene side efter en blodprop.
Jeg havde mange diskussioner med de magtliderlige sataner.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om min nye kommune er noget værd, det er den sikkert ikke, men tvivlen må kommme dem til gode.

Mit helbred var også blevet bedre…

Men Gud i det høje syntes åbenbart det gik for godt.
Min far fik hjertestop natten til søndag d. 10 januar og døde.
Han var frisk og altid på farten, så det kom som et chok.

 
2 kommentarer

Posted by på 12. januar 2016 in Andet, Naboer

 

Tags: ,

2 responses to “En stor tak til Kristoffersvej

  1. Mogens Andersen

    12. januar 2016 at 16:11

    Jeg er glad for at høre du er tilfreds med flytningen.
    Må vi ,Birthe og jeg kondulere med tabet af Faderen.

     

Skriv et svar

