RSS

9/11

05 sep

Jeg har tidligere skrevet lidt om angrebet på World Trade Center d. 11/9 2001. På det tidspunkt troede jeg stadig, at det var et terrorangreb, som vi jo alle fik at vide det var.

Men alle mennesker er fulde af løgn, specielt folk i medierne og eliten.
– det ved jeg nu; stol ikke på nogen, undersøg det selv.

Jeg har kigget på 9/11 og kan nu se, at det var et insiderjob på højeste plan. Hvor medierne også var med til, at narre folk. En falsk flag operation.

Den bedste video der findes om emnet er: SEPTEMBER CLUES 9/11 (Youtube):
 

Hvis den bliver slettet så søg efter den.

Jeg behøver ikke sige så meget. Se videoen.

 
Skriv en kommentar

Posted by på 5. september 2015 in Andet, Politik, Sindssyge projekter

 

Tags: , , ,

Skriv et svar

