RSS

Raadhuskroen

10 jul

Jeg kom tidligere tit på Rådhuskroen i Ringsted.
Det er et hyggeligt sted med god mad:

Rådhuskroen

 

Min nabos søster arbejder på kroen som tjener – hun er vist den normale i den familie.

Jeg har fundet ud af, at min nabos yngste søn har fået arbejde på restauranten, han har sikkert fået det igennem mosteren (nepotisme).
Så derfor kommer jeg ikke der mere, da jeg ikke vil have en spytklat (eller andre kropsvæsker) i min mad.
Tro mig! Det kunne han godt finde på.

Det er ærgerligt, da jeg godt kunne lide stedet, men det er ikke risikoen værd.

 
2 kommentarer

Posted by på 10. juli 2015 in Nabo fra helvede, Naboer

 

Tags: , , , , , ,

2 responses to “Raadhuskroen

  1. mogens

    13. juli 2015 at 10:58

    Surt show,jeg kan forstå du ikke skal på den kro foreløbig

     
    • Morbus Behcet

      13. juli 2015 at 11:09

      Hej Mogens.

      Nej, det er helt slut med den restaurant.

       

Skriv et svar

