RSS

Dagsarkiv: 16. marts 2015

Flertallet har talt

Det er mange år siden, at danskerne havde tillid til hinanden, faktisk ikke siden den massive indvandring fra muslimske lande.
– og det er jo sørgeligt.

Jeg stoler heller ikke på nogen, men jeg er i det mindste konsekvent; jeg hader alle.

Nu er muslimerne blevet så mange, at de er begyndt på en lavintensitetskrig, mod alle ikke-muslimer.
Og det går først og fremmest ud over de svage, syge og ældre borgere.

Senest Jeff med Downs syndrom (nowwhat.dk), som blev røvet af nogle udlændinge.
– jeg havde nær sagt muslimer, godt jeg lod være.
Hans mor er meget sur over, at ingen greb ind.
– faktisk er hun mere sur over det, end selve røveriet.
Hun burde være sur på Jeff, fordi han har åbenbart provokeret de søde, og rare muslimer.
Der står ikke på hendes blog, at forbryderne er muslimer, men hvis man læser Kims kommentar (hvis den stadig er der), som er rigtig god, ser det ud til, at det har stået der.
Hvorfor mon det er slettet? Er hun en del af problemet? Jeg tror det!

Det er set før, at folk har grebet ind, og selv er blevet slået ihjel eller overfaldet, når det drejer sig om muslimer.

Så selvfølgelig er der ingen der hjælper.
Man ved jo også, at der ingen hjælp er, at hente fra andre, tværtimod; en person der evt. blander sig ville sikkert blive kaldt racist, og desuden også arresteret, for vold.

Her er noget vi kan lære af muslimerne; da jeg boede i Farum Midtpunkt havde jeg mange kontroverser med den invasive art, og imens man står og diskuterer med personen, så er man, indenfor 5 min, omringet af 30 personer af samme art.
De har et fantastisk effektivt telefonkædesystem.
– Danskerne ville ikke løfte en finger for, at hjælpe en landsmand.

Tilbage til Jeff.
Jeg ville heller ikke have hjulpet, ikke kun Jeff, men alle andre.
Et flertal af danskerne har jo valgt, at vi skal have disse tilstande,
og hvem tror jeg, jeg er, hvis jeg sætter spørgsmålstegn ved flertallets beslutning.

Så det er bare en del af hverdagen i danmark nu, at Jeff og andre bliver overfaldet og røvet.

 

Tags: , , , , , , , , , ,