RSS

Uforklarlige hændelser

08 mar

Jeg tror ikke på spøgelser og deslige, men her er lidt om nogle mærkelige uforklarlige hændelser.

Jeg var på dyrehavsbakken i 1999, sammen med familien (det var dengang, jeg havde en sådan).
På samme tid, lå min mors fætters far på hospitalet.

Min niece prøvede forskellige forlystelser, og jeg tog billeder:

Min niece i veteranbilerne.

 

 

 

 

 

 

 

Min niece i veteranbilerne

Lige efter disse billeder er taget, ringer de fra hospitalet, og fortæller, at min mors fætters far lige er død.
Det mærkelige her, er de pletter der er på billederne, der var intet før, eller efter disse to billeder blev taget, så det er ikke fedt på linsen.

Da min mor døde i 2011, stoppede dette ur, ca. en time før af, hvad der står i dødsattesten.

Ur i gangen

 

 

 

 

 

 

 

Men jeg stoler ikke på læger, så de kan sagtens have taget fejl af tiden.
Når man tænker på alle de andre fejl, de konstant laver.
Så derfor er det mærkeligt.

Uret havde næsten lige fået nye batterier, og der er et ur til, på den anden side.
– det kørte videre i et års tid efter.
Jeg har taget batterierne ud nu, så uret viser stadig samme tid.

Så er der lampen der bevægede sig af sig selv i 2014:

Lampe bevæger sig uden grund (sammensatte billeder)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har haft kamera på i ca. 2 år, og lampen har aldrig bevæget sig før.
Jeg så det først på optagelserne.
Der er bevægelsessensor på kameraet.
Det er en refleksion i vinduet, fordi kameraet sidder indenfor.

 

Det er da mærkeligt.

 
Skriv en kommentar

Posted by på 8. marts 2015 in Andet, Familie

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Skriv et svar

 
